torsdag 25 februari 2021

Pausat projekt får nytt liv!!

Husvagnen som skulle bli vår portabla lokal...projektet stanande av lite av olika orsaker. 

Nu är vi igång igen..åtminstone lite smått. Det har varit lite planering på var den urplockade inredningen ska vara så det blev lite dominoeffekt här hemma. Nackdelen med mycket utrymme på många olika ställen blir ju att allt finns lite överallt. Det blev et stort projekt att plocka fram allting och börja om från början i alla förråd och utrymmen.  Just sådana tillfällen som de tär en nackdel att bo i ett stort hus med mycket "utrymme över och hel källarvåning" :) 


 Startskottet blev nog att kommunens specialpedagoger hörde av sig. De hade diskuterat hundar i skolan och en av dem vet att vi finns och tog upp det till diskussion. I slutet av april kommer de hit allihop på information.  Skulle vara roligt att få visa upp vårt projekt då! 


Det är bara så att det dök upp en himla massa sladdar och prylar som jag inte vet vad det är och vad som behövs när jag började riva lite. Jag har ju också bestämt mig för att riva så lite som möjligt så att det går att återställa allt  om det visar sig att projektet inte blir använt. 

Som tur är finns det konakter som kan hjälpa mig att uppfinna bra lösningar!! De ska bara ha tid och möjlighet  att "titta förbi" också!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar